Samen sterker

Onze levensverhalen zitten vol verkeerde afslagen, lastige keuzes en trauma.
Verslaving is hier slechts een onderdeel van. Door te delen en aan ons zelf te werken staan we sterker!

Zo werkt Stichting LUKT

De kracht van ervaring

Stichting LUKT bestaat uit een team van ervaringsdeskundigen en verslaafden in herstel. Dit betekent dat we tijdens ons leven in aanraking zijn gekomen met verslavende middelen, daaraan verslaafd zijn geraakt maar dat we inmiddels de keuze hebben gemaakt om geen drugs en drank meer te gebruiken. We zijn in herstel van ons destructieve gebruik in het verleden. Daarnaast hebben we geworsteld of worstelen we nog steeds met diverse psychische uitdagingen. Inmiddels zijn we allemaal zo ver dat we onze verslaving, door elke dag hard te werken, onder de knie hebben. Maar dat betekent niet dat we klaar of zelfs genezen zijn. Wij weten dat we altijd op onze hoede moeten zijn, en dat we ondertussen ook gewoon van het leven genieten.
Zonder drank en zonder drugs!

Op zoek naar meer informatie over verslaving?

Wil je graag meer te weten komen over verslaving aan drank en drugs. Of ben je verantwoordelijk voor een doelgroep die kwetsbaar is en geholpen is bij realistische voorlichting over drugs, drank en het gedrag dat een destructieve levenswijze met zich meebrengt? Stichting LUKT is graag bereid om geheel vrijblijvend meer informatie te geven.

Wij vertellen je graag meer over onze gastlessen, onze aanpak op scholen, of verslavingsvoorlichting in het algemeen.

Neem contact met ons op en laat ons weten wat je nodig hebt.

Aantal jongeren in behandeling voor middelengebruik
meisje-lukt
Ontdek wat LUKT voor jou kan doen

Neem direct contact op